Світ комп'ютерної графіки

 

 

Сьогоднішній етап розвитку комп'ютерного мистецтва почався з відмови від суто математичного мислення, а нові відкриття в мистецтві та науці призвели до того, що виникли галузі знання і практики, чию приналежність до мистецтва або науки неможливо визначити однозначно.

Комп'ютерна графіка сьогодні розширює наші уявлення про форму як такої: форма зображень в цій сфері визначається технічними можливостями комп'ютерного середовища і недоступна старим засобам медіа.

Сучасній комп'ютерній графіці доступна імітація образів живопису, фотографії, кіно або відео різних жанрів. Однак, незважаючи на істотну схожість, справжні комп'ютерні роботи не можуть бути створені за допомогою фарб, фотоапарата або отримані за допомогою кіно - чи відеокамери. Комп'ютерна графіка може бути результатом поєднання комп'ютерних технологій, що створюють такий колір, світло, фактуру і рух, які не можуть бути досягнуті за допомогою звичайних фізичних фарб і не властиві ніяким реальним об'єктам.

Отже, комп'ютерна графіка - розділ інформатики, який вивчає засоби і методи створення та обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки. Незважаючи на те, що для роботи з комп'ютерною графікою існує безліч класів програмного забезпечення, розрізняють чотири види комп'ютерної графіки. Це растрова графіка, векторна графіка, трехвимірна і фрактальна графіка. Вони відрізняються принципами формування зображення при відображенні на екрані монітора або при друці на папері.

Розібратися у всіх тонкощах комп'ютерної графіки, її різновидах допоможе книжкова виставка “Світ комп'ютерної графіки”, яку оформлено на абонементі молодших курсів (к. 504). Запрошуємо до перегляду.



Розміщено 11.03.2016
Вверх